Tiktok opplyser at 1,6 millioner norske brukere var aktive brukere i måneden i 2023.
– Vi er glade for at så mange nordmenn er en del av vårt globale fellesskap på TikTok, sier Parisa Khosravi, som er kommunikasjonssjef i Tiktok Nordics.
Hun sier det særlig er innholdet som skapes av norske brukere og virksomheter, som er populært her til lands.
Artikkelen fortsetter etter annonsen![Atea](https://images.gfx.no/80x/2753/2753068/Atea_(company)_logo.svg.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy200,cw2400,ch800,2000x/2870/2870776/Daisy_robot_iPhone_loader_04192018.jpg)
annonsørinnhold
![Atea](https://images.gfx.no/80x/2753/2753068/Atea_(company)_logo.svg.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy200,cw2400,ch800,2000x/2870/2870776/Daisy_robot_iPhone_loader_04192018.jpg)
Denne roboten resirkulerer din gamle iPhone
Ifølge Tiktok var det flere unike trender i den norske Tiktok-bruken i 2023. Alt fra innhold om trønderbunaden til verdenskjente landslagsspillere og gamle, lokale helter har skapt engasjement.
Les også
Nkom: Flere enn kun Telenor bør levere nødnummertjenester